Followers

25 November 2010

Awak semua ni memang LUCU :)

ermm b4 kami start about dis topic, bagi kami gelak dulu jap oke .


hahahahahaha..hahahaha..hahaha..haa penat!


oraite enough..


oke, malam tadi kami semua online fb..oppss include cik ziqah choo..


mybe dia busy sket..its oke..


mula2 cik ainaa dgn cik tyra ni comment by wall to wall..


mmg best and fun..


dalam masa yg sama, cik eda ni dok pikir ape benda yg dorg (tyra n ainaa) comment2 kat 


wall masing2..banyak pulak tu..


dgn penuh kemusykilan, cik eda pun sibuk2 nak join :) 


macam org mahir je kan..haa first2 mmg best..


tapi bila lame2 dah start serabut..aduii tak suka tak suka..


tupp tapp tupp tapp..


ehh cik syakinah pun nak join..tapi samelah jadi mcm cik eda tadi..


pening..pening.. :D




"aku tak bole stop ketawa pasal ainaa" kata tyra..


oits, apa pasal pulak dgn tyra ni?mereng ke ape?


haha rupa2 nya ade kisah lucu antara mereka..


tapi dats is our secret :)


jgn risau ainaa, kami simpan rahsia kau haha


so, nak senangkan semua, kami ber 'msg di fb'..


ahaa i like..i like :P


the hottest topic is " minah gendut nak jadi hero"


alahaiii... zaman sekarang..whatever !


..bila makcik2 dah penat bergosip..


starting from tyra : katil aku dah panggil..i have to go..
                       kyna : ehh eda,ainaa.. korg gosip lah dulu..aku kene off..
                       ainaa : edaaa, sambung esok.. aku nak tgok citer hantu.


last2 tinggal lah eda :(


takpelah..i dont mind babe :)


so, nilah keje aku..updated blog kita..


ape2 pon..girls...


i'm happy tonight <3

No comments:

Post a Comment